Darželyje teikiama logopedo ir specialiojo pedagogo pagalba vaikams.
Su vaikučiais dirba logopedė-spec.pedagogė Erika Noruišytė.
Logopedas
TIKSLAI:
- Teikti logopedinę pagalbą vaikams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, atsižvelgiant į ugdytinių individualias galimybes.
- Glaudžiai bendrauti ir bendradarbiauti su vaikų, lankančių logopedo pratybas, tėvais ir pedagogais, teikti jiems nuolatines konsultacijas siekiant pagerinti vaikų specialiųjų ugdymo(si) poreikių tenkinimo efektyvumą.
UŽDAVINIAI:
- Šalinti vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimus.
- Lavinti vaikų neverbalinių ir kalbos garsų skyrimo gebėjimą.
- Lavinti vaikų girdimojo suvokimo gebėjimą.
- Lavinti vaikų garsinės analizės ir sintezės pradmenų formavimo gebėjimą.
- Lavinti vaikų smulkiąją motoriką.
- Mokyti taisyklingai artikuliuoti (tarti) garsus.
- Lavinti vaikų garsų tarimo įtvirtinimo bei diferencijavimo ir kitų pažinimo procesų, glaudžiai susijusių su kalba, gebėjimą.
- Ugdyti vaikų rišliąją kalbą.
- Turtinti vaikų aktyvųjį bei pasyvųjį žodyną.
- Siekiant efektyvesnės pagalbos vaikui į ugdomąją veiklą įtraukti tėvus ir pedagogus.
- Formuoti teigiamą darželio bendruomenės požiūrį į specialiųjų ugdymo (-si ) poreikių turinčius vaikus.
Spec.pedagogas
Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems ugdymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių, didinti specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymosi veiksmingumą, siekiant asmeninės pažangos.
Uždaviniai:
- Pastebėti ir nustatyti vaikų specialiuosius ugdymosi poreikius ir juos tenkinti.
- Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas specialiųjų poreikių turintiems vaikams, kurti saugią ir draugišką aplinką.
- Diferencijuoti ugdymą atsižvelgiant į skirtingus vaikų ugdymosi poreikius bei gebėjimus.
- Skatinti vaikų saviraišką, pasitikėjimą savimi, įtraukiant juos į grupinę veiklą.
- Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti vaikus, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.